Rinkodara

10 Patarimų, kurie padės sukurti gerą internetinį puslapį

Autorius:  Alanas Juonys
19/6/2024

Įvadas

Šiandieniniame skaitmeniniame amžiuje svetainė yra labai svarbi pritraukiant potencialius klientus ir pristatant savo produktus bei paslaugas. Gerai sukurta svetainė tarnauja kaip virtualus fasadas ir padeda kurti prekės ženklo reputaciją, patikimumą ir pasitikėjimą. Norint sukurti efektyvią svetainę, reikia įtraukti kelis esminius elementus. Šie elementai veikia kartu, kad užtikrintų sklandžią vartotojo patirtį, padidintų matomumą internete ir generuotų potencialius klientus.Šios skaitmeninės transformacijos pagrindas yra tvirtas pagrindas. Jūsų svetainė turėtų atspindėti unikalų jūsų įmonės pardavimo pasiūlymą, pritaikytą konkretiems tikslinės auditorijos poreikiams ir norams. Tai daugiau nei estetika; tai yra apie prieinamos, informatyvios ir patrauklios platformos, kuri užfiksuoja jūsų prekės ženklo esmę, kūrimą.

Integruodami šiuos dešimt esminių elementų, jūs ne tik kuriate svetainę, bet ir skaitmeninius vartus, dėl kurių jūsų verslas išsiskiria ir išlieka konkurencingoje rinkoje.

1. Aiškus pagrindinio puslapio nukreipimo puslapis ir patogi vartotojui naršymas

Nukreipimo puslapis yra pirmas dalykas, kurį jūsų svetainės vartotojai mato atvykę į jūsų svetainę. Svarbu turėti stiprų nukreipimo puslapį, kuris patrauktų vartotojo dėmesį ir paskatintų jį praleisti daugiau laiko. Bėgant metams atradome slaptą formulę, kuri perdarydama svetaines duoda fantastiškų rezultatų. Prašom naudoti:

Naršymas: būtini elementai:

Kalbant apie patogią vartotojui naršymą, geriausias patarimas, kurį galime jums duoti, yra tai, kad viskas būtų paprasta; pateikiame keletą geriausių praktikų, kurias būtinai įtraukite:

👍  Logotipas viršutiniame kairiajame kampe: tai standartinė konvencija įdėti svetainės logotipą viršutiniame kairiajame kampe. Spustelėjus logotipą, vartotojai paprastai nukreipiami į pagrindinį puslapį. Ši vieta atitinka natūralų skaitymo modelį daugeliu kalbų, kuris yra iš kairės į dešinę.

👍  Naršymo juosta viršuje arba kairėje pusėje: pagrindinis naršymo meniu paprastai yra puslapio viršuje arba kairėje pusėje. Vartotojams lengviau rasti ir naudoti naršymą iš bet kurio puslapio.

👍  Nuoseklus išdėstymas ir dizainas: nuoseklus išdėstymas, spalvų schemos, šriftai ir mygtukų stiliai visoje svetainėje padeda vartotojams greičiau išmokti sąsają ir intuityviau naršyti.

👍  Įskaitomas ir įskaitomas tekstas: labai svarbu užtikrinti, kad tekstą būtų lengva skaityti. Įskaitant aiškių šriftų pasirinkimą, tinkamus dydžius ir didelį kontrastą tarp teksto ir fono spalvų.

2. Puikūs svetainės dizaino elementai: reaguojantis dizainas

illustration of a responsive website design

Reaguojantis dizainas reiškia, kad jūsų svetainė automatiškai prisitaiko, kad gerai atrodytų visuose įrenginiuose, pvz., staliniuose kompiuteriuose, nešiojamuosiuose kompiuteriuose, planšetiniuose kompiuteriuose ir mobiliuosiuose telefonuose. Norėdami įsitikinti, ar viskas, ypač tekstas ir vaizdai, atrodo tinkamai, būtina peržiūrėti savo svetainę šiuose skirtinguose įrenginiuose. Kalbant apie šriftų dydžius, gera nykščio taisyklė yra išlaikyti pagrindinį tekstą lengvai skaitomą ir ne per mažą, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose. Ryškesnės antraštės gali padėti patraukti akį. Svarbiausia, kad jūsų tekstą būtų patogu skaityti bet kuriame įrenginyje – nuo ​​didelės darbastalio iki mažo telefono ekrano.

Draugiškas mobiliesiems

Kiekvienas įmonės savininkas turėtų atsiminti, kad per pusę interneto naršoma mobiliaisiais įrenginiais! Labai svarbu, kad kiekvienas jūsų svetainės puslapis būtų pritaikytas mobiliesiems! Atsakingas dizainas yra ne tik tendencija; tai labai svarbus dešimties privalomų puikios svetainės funkcijų elementas. Tinklalapio dizaino pritaikomumas yra labai svarbus, kad jūsų svetainėje būtų lengva naršyti ir ji būtų prieinama visiems lankytojams.

Naudokite reaguojančius dizaino elementus ir naršymo meniu, kurie pagerina vartotojo patirtį mobiliuosiuose įrenginiuose. Labai svarbu pasirinkti svetainių kūrėją arba kvalifikuotą žiniatinklio dizainerį, kuris daugiausia dėmesio skiria mobiliesiems įrenginiams optimizuoti. Šis požiūris padeda efektyviai nukreipti srautą į jūsų svetainę, patenkinti potencialių klientų poreikius ir išlaikyti jūsų svetainę konkurencingą šiandieninėje skaitmeninėje aplinkoje. Atminkite, kad mobiliesiems pritaikyta svetainė yra esminis sėkmingo verslo skaitmeniniame amžiuje aspektas, todėl ji yra labai svarbi jūsų  įmonei.

Šriftai, vaizdai ir vaizdo įrašai žiniatinklio dizaine

Verslui svetainė yra tarsi vizualus pasisveikinimas. Tai pirmas įspūdis, kurį žmonės mato prieš susitikdami su jumis, nustatant jūsų prekės ženklo toną ir kartu padarydami jus patikimesniu verslu. Štai kaip padaryti, kad jūsų pirmasis įspūdis būtų svarbus:

🤝  Nuoseklus prekės ženklas: Naudokite spalvas, šriftus ir stilių, atitinkantį jūsų verslo nuotaiką. Dėl to jūsų prekės ženklą bus lengva atpažinti ir prisiminti.

🤝  Paprasta spalvų schema: išsirinkite kelias spalvas, kurios atitinka jūsų prekės ženklą. Jie turėtų gerai atrodyti kartu ir perteikti tinkamą nuotaiką.

🤝  Aiškūs šriftai: rinkitės šriftus, kuriuos lengva skaityti ir kurie atitinka jūsų prekės ženklo asmenybę. Savo svetainėje naudokite ne daugiau kaip 2–3 šriftus.

🤝  Kokybiški vaizdai: naudokite geros kokybės vaizdus arba grafiką, pasakojančius apie jūsų prekės ženklą. Jie turėtų būti svarbūs ir papildyti jūsų žinutę.

4.Įtikinamas turinys gerai svetainei

illustation of a woman stuck copywriting for a website

Įtikinamas turinys yra labai svarbus norint pritraukti ir išlaikyti auditorijos dėmesį. Tai yra apie įdomios, informatyvios ir patrauklios medžiagos kūrimą, dėl kurios skaitytojai norėtų pasilikti, sužinoti daugiau ir netgi veikti pagal tai, ką perskaitė. Štai penki patarimai, kaip kurti įtikinamą turinį:

✏️  Pažinkite savo auditoriją: supraskite, kas yra jūsų skaitytojai, ko jiems reikia ir kas juos domina. Pritaikykite savo turinį taip, kad jis būtų tiesiogiai susijęs su jų rūpesčiais ar interesais.

✏️  Būkite aiškus ir glaustas: naudokite paprastą, aiškią kalbą. Venkite žargono ar pernelyg sudėtingų sakinių; viską paprastai!

✏️  Naudokite pasakojimą: žmonės mėgsta istorijas. Įtraukite pasakojimo elementus į savo turinį, kad jis būtų labiau susijęs ir įsimenamas.

✏️  Pridėkite vaizdinių elementų: vaizdai, vaizdo įrašai ir infografika gali padaryti jūsų turinį patrauklesnį ir lengviau suprantamą. Jie suskaido tekstą ir papildo jūsų pranešimą vaizdiniu elementu.

✏️  Suteikite vertę: Pasirūpinkite, kad jūsų turinys būtų naudingas skaitytojams: teiktų vertingos informacijos, padėtų išspręsti problemą arba pasiūlytų įdomią požiūrio tašką į temą.

5. Efektyvios paieškos sistemų optimizavimo (SEO) strategijos

illustration of search engine optimisation

Tikriausiai girdėjote terminą SEO ir susimąstėte, kas tai yra. Jis reiškia paieškos sistemų optimizavimą (angl. Search Engine Optimization), techniką, naudojamą siekiant, kad paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, rodytų jūsų svetainę, kai žmonės ieško su jūsų svetaine susijusių temų. Pagrindinis optimizavimo tikslas – optimizuoti jūsų svetainės turinį ir struktūrą naudojant raktinius žodžius, kurių žmonės greičiausiai ieškos. Šis principas taikomas šiame tinklaraštyje, siekiant užimti aukštas pozicijas paieškose, susijusiose su pagalba mažoms įmonėms jų svetainės reikmėms. Paieškos optimizavimas gali būti sudėtingas, tačiau jis daugiausia skirstomas į dvi kategorijas:

  1. Puslapyje: Tai apima turinio optimizavimą naudojant atitinkamus raktinius žodžius.
  2. Už puslapio ribų: Tai apima nuorodų gavimą iš kitų svetainių. Pvz: Delfi aprašo jūsų įmonę ir prideda nuorodą į jūsų puslapį.

SEO yra ilgalaikė strategija, reikalaujanti pastangų tiek puslapyje, tiek ne puslapyje, kad būtų matomi rezultatai. Mūsų rekomendacija priklauso nuo jūsų verslo tipo. Jei valdote paslaugomis pagrįstą vietinį verslą, sutelkite dėmesį į „Google Imonės Profili“ įrašą,.Trumpai tariant, verslo profilis yra nemokamas „Google“ įrankis, padedantis įmonėms valdyti savo buvimą „Google“ paieškoje ir žemėlapiuose. Tai naudinga, nes leidžia įmonėms užimti svarbią vietą vietinėse „Google“ paieškose, ypač „Vietiniame pakete“, viršutinėje paieškos rezultatų skiltyje, kuri yra labai svarbi norint pritraukti vietinius klientus.

Kitų tipų įmonėms, kurioms reikia kelių komponentų, rekomenduoju sutelkti dėmesį į bendrąsias paieškos sistemų taktiką.

Aiškus raginimas veikti

Lankytojų pavertimas pirkti jūsų produktą ar paslaugą. Aiškus raginimas veikti  yra gyvybiškai svarbus bet kuriai svetainei, nes jis padeda nukreipti lankytojus pageidaujamo veiksmo link, pvz., įsigyti produktą, užsiregistruoti gauti naujienlaiškį ar užsisakyti konsultaciją. Jo veiksmingumas paprastai priklauso nuo jų paprastumo ir aiškumo. Pavyzdžiui, gerai suprojektuotame raginimo mygtukas bus aiškus vertės pasiūlymas, nurodantis naudą, kurią vartotojai gaus atlikę veiksmą. Norėdami sukurti įtikinamus mygtukus, atlikite šiuos patarimus:

📐  Naudokite veiksmų kalbą, pvz., „Pirkti dabar“, „Prisiregistruoti“, „Susisiekite su mumis“, „Gaukite nemokamą kainą“, „Susisiekite“.

📐  Įsitikinkite, kad raginimas vizualiai išsiskiria puslapyje

📐  Išbandykite skirtingus raginimo vietas ir variantus, kad nustatytumėte, kuris veikia geriausiai.

📐  Padarykite raginimą atitinkantį jūsų siūlomas paslaugas

7. Ryški kontaktinė informacija

Be aiškaus raginimo veikti, labai svarbu turėti ryškią kontaktinę informaciją. Padarykite ją lengvai randamą ir strategiškai įdėkite į savo svetainę.

Štai keli būdai, kaip efektyviai rodyti kontaktinę informaciją svetainėje:

📞  Įdėkite jį į svetainės antraštę arba poraštę, užtikrindami matomumą visuose puslapiuose.

📞  Sukurkite specialų puslapį „Susisiekite su mumis“ su keliomis susisiekimo parinktimis, pvz., el. paštu, telefonu ir socialiniais tinklais.

📞 Integruokite mygtukus „spustelėkite, kad paskambintumėte“ arba „spustelėkite, kad atsiųstumėte el. laišką“, kad vartotojams būtų lengviau susisiekti su įmone.

Sutelkite dėmesį į tai, kad lankytojai būtų paraginti imtis veiksmų ir pateikti jiems reikiamą kontaktinę informaciją, kad būtų lengviau bendrauti. Įgyvendinus šią praktiką, galima žymiai pagerinti naršymo patirtį ir padidinti konversijų rodiklį.

Kontaktų forma

Sukurkite efektyvią kontaktinę formą  svetainėje, daugiausia dėmesio skirdami patogiam naudojimui ir funkcionalumui. Išdėstymas turi būti paprastas ir lengvai naršomas, jame turi būti tik būtini laukai, kad padidėtų užpildymo rodiklis.

8. Klientų atsiliepimai ir apžvalgos

illustration of a bunny scrolling on his phone

Vienas iš svarbiausių veiksnių kuriant pasitikėjimą savo potencialiais klientais yra tikrų klientų atsiliepimų ir atsiliepimų rodymas jūsų svetainėje. Įsitikinkite, kad jūsų svetainėje yra patenkintų klientų, kurie anksčiau naudojosi jūsų paslaugomis arba įsigijo jūsų produktus, citatos. Pateikdama tikrą patirtį savo klientams, jūsų svetainė gali įrodyti savo vertę ir patikimumą, taip padidindama konversijų rodiklį. Rodykite atsiliepimus ir atsiliepimus vizualiai patraukliu formatu, pvz., slankikliu arba tam skirta skiltimi, kad padidintumėte poveikį lankytojams. Štai keletas patarimų, kaip gauti daugiau klientų atsiliepimų ir socialinio įrodymo elementų savo svetainei.

🛍️ Produktų ar paslaugų apžvalgos: Skatinkite klientus palikti atsiliepimus apie jūsų produktus ar paslaugas. Produktams nustatykite paprastą, prieinamą peržiūros sistemą savo produktų puslapiuose. Pabrėžkite, kaip šios apžvalgos padeda optimizuoti jūsų svetainę ir pasiūlymus.

🔎  Analitika pagrįstas grįžtamasis ryšys: Naudokite svetainės analizę, kad suprastumėte, kur vartotojai praleidžia daugiausia laiko ir kur susiduria su problemomis. Naudokite šiuos duomenis, kad suformuluotumėte konkrečius atsiliepimų klausimus arba apklausas.

🪃  Peržiūros proceso supaprastinimas: Palengvinkite ankstesniems svetainės lankytojams palikti atsiliepimą. Įdiekite automatinius SMS arba el. pašto pranešimus po pirkimo arba paslaugos užbaigimo su tiesioginėmis nuorodomis į tokias platformas kaip „Google įmones profili“, „Facebook“ ar kt.

📷  Vaizdo įrašų atsiliepimų skatinimas: Rengti dovanas arba paskatas klientams, norintiems įrašyti vaizdo atsiliepimus apie savo bendravimą su jūsų įmone. Vartotojų sukurto turinio stiprybė slypi jo autentiškume ir aktualumu. Galite reklamuoti šiuos atsiliepimus savo svetainėje ir panaudoti juos būsimose reklamos kampanijose, demonstruodami realaus gyvenimo klientų patirtį ir patvirtinimus.

9. Techninė sistema: Būtini elementai

illustration of two adults discussing the best technology stacky stack

Puslapio Adresas

Svetainės adresas (domenas) Jūsų svetainės URL (pasirinkimas yra pagrindinis jūsų svetainės tapatybės ir prieinamumo elementas. Tai pirmasis jūsų vartotojų sąveikos taškas, todėl tai yra labai svarbus jūsų techninės struktūros elementas. Geras puslapio adresas turėtų būti įsimintinas, susijęs su jūsų prekės ženklu ir lengvai ištariamas. Rinkdamiesi domeną atsižvelkite į šiuos patarimus:

✨  Laikykite jį trumpą ir paprastą: glaustą ir aiškų pavadinimą lengviau prisiminti ir mažiau linkęs į rašybos klaidas. Venkite naudoti sudėtingus žodžius ar ilgas frazes.

✨  Prekės ženklo aktualumas: Jūsų domeno vardas turėtų atspindėti jūsų prekės ženklą ar paslaugas. Tai padidina prekės ženklo atpažinimą ir padeda vartotojams susieti žiniatinklio adresą su jūsų įmone.

✨  Venkite specialiųjų simbolių: Venkite brūkšnelių, skaičių ir kitų specialiųjų simbolių, nes jie gali apsunkinti domeno pavadinimą ir apsunkinti žodinį bendravimą.

10. Svetainė

Svetainės kūrimas ir tinkamos platformos pasirinkimas priklauso nuo jūsų biudžeto ir poreikių. Jei ieškote paprasto, „pasidaryk pats“ varianto, „Wix“ yra puikus pasirinkimas. Jis patogus naudoti ir idealiai tinka pradedantiesiems.

Tiems, kurie svarsto apie profesionalų svetainių kūrimą, pagrindiniai pasirinkimai yra WordPress ir Webflow:

  • WordPress: Populiarus ir universalus, jis turi daug tinkinimo parinkčių per temas ir papildinius. Puikiai tinka suasmenintai svetainei, tačiau turi mokymosi kreivę ir reikalauja priežiūros.
  • Webflow: Žinomas dėl savo elegantiškų dizaino galimybių ir lengviau naudojamos sąsajos. Tinka kurti vizualiai patrauklias svetaines su mažiau techninių problemų.

Svetainės greitis

Svetainės greitis yra labai svarbus vartotojo patirties elementas. Lėta svetainė gali atgrasyti lankytojus tik tada, kai jie visiškai įsitraukia į jūsų turinį. Greičio gerinimas skiriasi priklausomai nuo jūsų platformos, tačiau bendri visų platformų veiksniai yra vaizdų optimizavimas ir protingas papildinių naudojimas. Papildinių skaičiaus sumažinimas gali žymiai pagerinti įkėlimo laiką. Vaizdus svarbu optimizuoti prieš įkeliant. Du puikūs nemokami įrankiai yra TinyPng ir Compressor, kurie efektyviai sumažina vaizdo failų dydį nepakenkdami kokybei.

Svetainės pasiekiamumas

Norėdami įvertinti savo svetainės greitį Google puslapio greičio įžvalgos yra vertingos. Tačiau svarbu interpretuoti rezultatus atsižvelgiant į tam tikrą kontekstą. Įrankis įvertina mobiliųjų įrenginių našumą naudodamas senesnį telefono modelį ir daro prielaidą, kad ryšys yra prastas, o tai gali reikšti tik kai kuriuos vartotojus. Nepaisant to, ji pateikia vertingų įžvalgų apie galimas tobulinimo sritis. Atminkite, kad greitesnė svetainė pagerina jūsų svetainės patirtį ir gali teigiamai paveikti jūsų „Google“ reitingą.

Analitika ir stebėjimas

Įtraukti analizės ir stebėjimo įrankius į savo svetainę yra labai svarbu norint suprasti savo auditoriją ir priimti pagrįstus sprendimus. „Google Analytics“ yra populiarus ir galingas nemokamas įrankis, suteikiantis įžvalgų apie lankytojų elgesį, demografinius rodiklius, srauto šaltinius ir kt. Turėdami šią informaciją galite optimizuoti savo svetainę, kad geriau aptarnautumėte savo vartotojus ir pasiektumėte savo verslo tikslus.

Norėdami įdiegti analizę ir stebėjimą, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Prisiregistruokite gauti „Google Analytics“ paskyrą, jei dar to nepadarėte.
  2. Pridėkite stebėjimo kodą į savo svetainę pagal pateiktas instrukcijas.
  3. Nustatykite tikslus „Google Analytics“, kad išmatuotumėte konversijas ir kitus pagrindinius našumo rodiklius (KPI).

Jei šis straipsnis jums buvo naudingas ir norite sužinoti daugiau apie rinkodaros strategijas, dirbtinio intelekto naujoves ir kitus verslo patarimus, kviečiame užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį!

Išmok smūgių, kurie pargriaus konkurentus

Optimizuokite savo strategijas, išnaudokite dirbtinį intelektą – viskas su mūsų trumpomis apžvalgomis, kurias gausite kiekvieną savaitę. Jokio šlamšto, tik konkurentus griaunančios žinios

Paspaudę „prenumeruoti“ patvirtinate, kad sutinkate su mūsų Sąlygomis ir Nuostatomis
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
wizard with a magic wand making a bunny appear from a computer screen showcasing our magic newsletter that heelps boost website traffic for businesses