Naujienlaiškis

Idėjų Starto Naujienlaiškis #1

Autorius:  Alanas Juonys
3/7/2024

Visi mes naudojame tą pačią minkštą įrangą, kaip ir žmonės prieš tūkstančius metų.

Taip, kalbame apie smegenis 🧠!

Ar kada teko girdėti šią patarlę: nauja problema - naujas sprendimas, sena problema - senas sprendimas?

Tarkime, kuriate el. parduotuvę ar bandote augti LinkedIn'o tinkle. Tikriausiai ieškosite naujausių patarimų "YouTube" ar tinklaraščiuose, o ne klasikinėje literatūroje, tiesa?

Tačiau, jei norite sužinoti, kaip maitintis sveikai, tai jau sena problema.

Žmonija maistą kemša į burnas jau šimtus tūkstančių metų. Tad senieji sprendimai atlaikė laiko išbandymą. Naujausios dietos tendencijos greičiausiai jau buvo išbandytos daugybę kartų per visą istoriją.

Tas pats galioja ir rinkodarai. Patraukti dėmesį ir įtikinti kitus kažką daryti – vieni seniausių uždavinių.

Šiandien parodysime du laikraščių skelbimus ir kaip jų principus galite pritaikyti savo reklaminiuose tekstuose.

Sandtex parodo, o ne pasako

Šie 1984-ųjų skelbimai – Gudrus:

Vertimas: Naujas Sandtex medienos lakas - Mes tempiamės, kiti skyla

Vertimas: Naujas Sandtex medienos lakas - Mes tempiamės, kiti skyla

Kuo jie puikūs:

  • Patrauklūs vizualiai ir prikausto dėmesį. Itin artimi dviejų objektų kadrai: vienas lygus, kitas suskilęs. Žodžiai – milžiniški.
  • Glaustai parodo privalumus. Vos 8 žodžiai ir 2 objektai papasakoja, kas tai per produktas ir kodėl jis pranašesnis už konkurentus.

Porsche prieš ir po

Vertimas: Pavargai nuo šio „Porsche“ vaizdo? Išbandyk šį.

Štai klasikinė automobilių reklamos taktika:

Prieš-po-tiltas:

  • Prieš: Problema arba nemaloni situacija, su kuria susiduria jūsų potencialūs klientai. Pavyzdžiui, važiuoti paskui prabangų „Porsche“, kai pats vairuoji gerokai senesnį automobilį.
  • Po: koks yra gyvenimas, kai ta problema arba skausmo taškas yra išspręstas. Rankos laiko sportinį vairą.
  • Tiltas: sprendimas – jūsų produktas – tiltas, kuris perkelia jus iš „prieš“ į „po“.

Ši strategija išryškina patirtį. Pabandykite sutelkti dėmesį ir pabrėžti, ką reiškia turėti arba neturėti jūsų produkto.

Norite pasisemti įkvėpimo iš senų spausdintų skelbimų? Daugiau rasite čia ir čia. Iki kito karto!

Išmok smūgių, kurie pargriaus konkurentus

Optimizuokite savo strategijas, išnaudokite dirbtinį intelektą – viskas su mūsų trumpomis apžvalgomis, kurias gausite kiekvieną savaitę. Jokio šlamšto, tik konkurentus griaunančios žinios

Paspaudę „prenumeruoti“ patvirtinate, kad sutinkate su mūsų Sąlygomis ir Nuostatomis
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
wizard with a magic wand making a bunny appear from a computer screen showcasing our magic newsletter that heelps boost website traffic for businesses